Bildpotpourri (eller hur det nu stavas...)

Eftersom USB-porten på min dator har pajat så kan jag inte föra över bilderna från kameran hemma hos mig. Därför har det varit dåligt med bilder här på bloggen den senaste tiden. Men, nu har jag tagit med mig kameran hem till mor och far, och tänker bjuda er på några söta foton.



Här har Dagmar fått besök av granntollaren Yatzy, 8 år. Världens snällaste är han mot lilla, jobbiga guttaperkabollen Dagmar...



Titta vad liten!!



Och titta vad blöt! Stora öron va?



Blöt igen...


        
   

Bildserien här ovan  visar senaste hundkollektionen från Hollywood - Musse Pigg-tröjan. Passar alla sorters hundar, men framförallt dvärghundar, som bara älskar att bära kläder! Vovven kan göra allt iförd denna vackra kreation: ligga, äta, sova och leka. Klicka på bilderna för större versioner.



Helgmys i soffan med Marie.



OBS! Detta är ingen hund!
Det är 3 månader gamla Ante, som kom på besök häromdagen till Dagmars stooora förtjusning.



Och här är bildbeviset: Dagmar kan hoppa upp i sängen själv om motivationen är tillräckligt stor. Ligger det en bebis där går det till exempel utmärkt... till mattes förtret och Antes mammas förskräckelse. (Dagmar var jättesnäll mot honom!)



Jag fick hem Dagmar samma dag som Ante föddes och visst ser det väl ut som att de tittar på varandra i samförstånd?
De var iaf lika intresserad av varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0