Liten möter stor #2

Titta vilken fin bild jag just fick från Moster Carinas grannar Wivianne och Ronny:



Lilla Dagmar är lika stor som Bentleys huvud!

Tack snälla Wivianne och Ronny för fotot! Inte illa att lyckas få en bild där båda hundarna är skarpa.
Det har jag ännu inte lyckats med... :)

För övrigt kan jag passa på att berätta att Dagmar hoppade upp i soffan helt själv förut. Det har hon inte lyckats med förrän idag. Hon håller på att bli stor, min lilla vovve. Både sorgligt och skönt, måste jag säga.. Hon blir också allt bättre på sitt, ligg och loss för var dag. Och Faster Karin, vi HAR börjat träna "stå"! :)


Kommentarer
Postat av: Lillian N. Myhre

Så flott lille Dagmar var! :) Fin blogg også...



Mvh Lillian & pommene

2008-08-18 @ 13:06:23
URL: http://www.machiggian.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0