Hundliv i Särna


Dagmar, 13 veckor i Särna


Som jag redan berättat fann Dagmar en riktig vän i engelska toy terriern Emma. Här kommer några härliga bilder på deras bekantskap. På sista bilden ser man också hur Emma försöker lära Dagmar att det är utomhus man kissar. Dagmar tittar ivrigt på och försöker ta in denna nya information...

                         

Faster Karin är ju utställningsfantast och försöker övertala mig att ställa ut Dagmar. I Särna lät jag henne hållas ett tag, och hon fick trimma och ställa upp Dagmar på ett bord. :) Och Karin, jag kom inte ihåg vilka som var de bra bilderna, så jag tog de tre jag tyckte såg bäst ut...

   

Dagmar fick ju också lära känna pomeraniantiken Zallie och pomeranianhanen Rasmus i Särna. Här kommer några bilder på dem och Syster Anna:

 

Dagmar gillade livet i Särna. Bland annat gillade hon vårt lilla skoställ....





Klicka på de små bilderna för större varianter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0