Moster gästbloggar

Igår var jag, Dagmars moster Anna, hundvakt åt denna lilla söta skapelse. Matte-Sara skulle ut på galej och jag och lilla Dagmar tog vårt pick och pack och åkte hem till Josephine och Niklas. Dagmar var väldens snällaste och sötaste hund som gjorde stor succé hos de båda. Hör och häpna men inte en endaste gång varken kissade eller bajsade hon inne. Så vitt jag vet i alla fall, kanske hittade Jospehine och Niklas någon liten blöt pöl eller en bajskorv i något hörn som jag hade missat när vi åkte hem. Om nu fallet inte är så, så är vi hemskt stolta äver Dagmar. Bra jobbat! Ute gjorde hon både nummer ett och två helt utan problem. Och på deras mysiga uteplats åt hon upp all mat i ett svep, och sedan fick hon fem bitar till som även de slank ner utan problem. Det var en hungrig Dagmar som kom på besök.

Det blev mycket lek med både Niklas och Josephine, som letade fram diverse nya roliga leksaker och efter några timmar var det en väldigt utmattad Dagmar som somnade i soffan med mig och Josephine som satt och pratade och slökollade lite på 8-mile. En mycket trevlig kväll för både mig och Dagmar. Det tackar vi för!

Kram Moster-Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0