Snart helg!

Idag efter jobbet åker jag, Dagmar och mamma till Högsäter för att hälsa på Moster Carina och Bentley med familj. Det ska bli trevligt, och framförallt spännande att se om det fungerar lika bra mellan Daggisen och Bentlan den här gången. Men det gör det säkert. Jag får återkomma med rapport senare.

Nu har jag precis kommit tillbaka till redaktionen efter att ha filmat ett inslag om algblomning i Arvika. Ganska tråkigt jobb, förutom en sak - jag tog balla undervattensbilder! Och hur gjorde jag det utan att förstöra kameran, kanske ni undrar då.. Jo, men hjälp av pappas gamla akvarium. Kolla in resultatet på www.nyhetskanalen.se/karlstad efter klockan 19.00 ikväll. (Så har man gjort lite reklam för TV4 också då...)

Nu ska inslaget redigeras! Tjing och trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0