Nu drar vi på mini-semester!

Japp, imorgon åker jag, Dagmar och våra vänner Carro och Lars hela vägen till Hudiksvall för att träffa andra goda vänner vid namn Fanny och Nils. Det blir ett kärt återseende - vi har nämligen inte setts sen 2005 då jag och Carro reste med Fanny i Afrika. Innan dess bodde vi ihop i Dublin. Så det ska bli väldigt kul!

Och Dagmar är så klart rustad inför resan. Bland annat har hon fått en reflexväst, så att hon syns bra i det norrländska mörkret och ett fint regntäcke ifall det skulle regna. Och nej, jag är ingen tjej som gillar att klä upp/ut min hund, utan dessa plagg är enbart till för praktiskt bruk!


Regntäcket på stolt Dagmar



Förresten så har min syster Anna lärt Dagmar att köra bil. Japp, det är sant. Här nedan finns bildbevis.
(Tyvärr har jag inte lärt mig hur man snurrar på bilden än och orkar inte ladda upp den en gång till... Sorry, ni får vrida på huvudet.)





Hur som helst, vi får väl se om Lars låter Dagmar köra nåt imorgon. Hans bil är ju trots allt rätt ny och fin...

Ha en trevlig helg allihop!!


Kommentarer
Postat av: Anna

en sån jävla söt-Lars är hon. Mitt lilla gosebäs!!

2008-10-03 @ 13:03:12
URL: http://annimoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0