Tandlossning

Måste bara berätta att jag lyckades dra ut en av Dagmars framtänder i går! Och det var verkligen en skräckupplevelse, för jag hade rysningar och mådde nästan illa i flera timmar efteråt. Fast Dagmar sa inte ett pip, för tanden satt så himla löst, men jag tyckte att det var obehagligt på något konstigt sätt... Så nu får nog resten av gaddarna trilla ut av sig själva. Förresten har ena hörntanden i nedre käken lossnat av sig själv nu. Den andra sitter dock stenhårt, så den kommer veterinären nog få dra ut är jag rädd.

I går fyllde Dagmar sju månader förresten! För att fira fick vi tårta på jobbet. (Eller så var det för att fira att TV4 Värmland fyllde femton år....) Nu börjar hon iaf bli stor!

Kommentarer
Postat av: sandra

varför drog DU ut tänderna som hon endå kommer tappa av sejsjälv?

2009-01-16 @ 19:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0