Valpkurs #2

Med risk att låta tjatig så måste jag säga att Dagmar är otroligt duktig på valpkursen! Återigen blev jag förvånad över hur bra hon lyssnade och sökte kontakt med mig trots att det var nio andra hundar i samma rum. Hon till och med "bad om lov" om att få gå fram till andra hundar, vilket kändes alldeles osannolikt! Nu är ju hon visserligen rejält mycket äldre än många av de andra valparna, men som matte måste jag få känna mig lite stolt ändå. :) Och faktiskt så tyckte även kursledaren att hon var superduktig, så det är inte bara jag som är subjektiv...

Nu ska jag borsta pälsen och klippa klorna. Får se om det går lika bra som sist.. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0