Gooood jul!

Hoppas ni haft en lika fantastisk julafton som jag! Jag har fått inte mindre än tre böcker om klickerträning och har redan läst ut halva den första! Jag älskar verkligen att läsa böcker om sånt här. Det är så himla intressant och man lär sig alltid något nytt och får nya idéer och ny inspiration.

Klickerträning och lugnande signaler : Så här tränar du bort aggressionsproblem hos hundar  Klickerglädgje! : 110 frågor och svar om klickerträning 

Den första har jag redan börjat läsa, och den tredje är "klickerbibeln" för många så den ska bli spännande att läsa. Klickerglädje har jag också hört mycket bra om och dessutom är det självaste Fanny Gott på Klickerklok som översatt den! :)



Nä, nu ska jag fortsätta läsa! :)

God jul, som sagt!

Kommentarer
Postat av: juliusmatte

God Jul! Kul med så många bra böcker :)

2009-12-26 @ 18:28:07
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0