Tamira = ny bästis








Och Tamira är alltså en kanin.
Kusin Helena var här en sväng idag, eftersom hennes Daniel skulle på något möte utanför Karlstad.
Med sig hade hon sin nya kanin Tamira, som Dagmar blev störtförälskad i! Och Tamira var nog den coolaste kanin jag någonsin träffat tror jag. Hon brydde sig knappt om Dagmar och blev inte det minsta rädd, trots att Dagmar knappast var lugn... :) En enda gång blev hon lite skraj och det var när Dagmar kastade sig över henne bakifrån för att leka igång henne.
Och det kan man ju ändå förstå.
Måste säga att jag blev lite sugen på en kaninlekkompis till Daggisen... Tamira var ju bara såå söt och såå häftig!

Kul att ni kom, Helena och Tamira! (Och Daniel på ett hörn...)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att inkallningen går bra förresten :) Den flyter på riktigt bra fös oss nu med!



Men guuud vad kul rallylydnad verkade, jag vill också :) Finns det tävlingar i det också eller? :)Har du inget bra klipp att lägga ut på bloggen så man får se hur det går till liksom? :)



Weight Pull går ut på att hunden drar. På tävling tävlar man i olika viktklasser (beroende på vad hunden väger) och sen ska hunden dra vikten ca 4 meter. Jag är en nykomling inom sporten så är inte allt för kunnig men jag försöker snappa upp allt jag hör och är den mest frågvisa på träningen ;) haha. I vinter ska jag ''köra in'' Deamon med pulka också, så då ska han få dra mig i den i vinter :) Finns en massa roligt man kan göra! :)



Har sett många kinesiska nakenhundar och chiahuaer som drar också - så det passar inte bara större raser. De flesta hundar brukar tycka om det :)

2009-07-27 @ 21:18:49
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0