En månad!

Ojoj, nu har jag blivit världssämst på att blogg igen. Det hänger nog ihop med att jag blivit riktigt dålig på att aktivera min stackars vovve. Hon har verkligen blivit åsidosatt den senaste tiden. Fy på mig! Nu ska det bli ändring dock! Ska verkligen satsa på att hitta tillbaka till den där "träning-är-superkul-känslan" och träna, träna, träna! Jag tror vi båda behöver det för att må bra.

Så från och med nu hoppas vi på bättre uppdatering på bloggen! :)

P.s. Dagmar fyller ett år om några veckor! Hjälp vad fort tiden går!

Kommentarer
Postat av: Anna

2009-03-18 @ 07:14:03
Postat av: Anna

Det är rätt =)) Kämpa på....=))



Ja...sanslöst fort tiden gått. Att de snart är 1 år är otroligt.



Bara längtar till påsken då jag får träffa Milou igen, fast nu har jag ju fått en egen vovve att gosa med ;)

2009-03-18 @ 07:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0