Födelsedagskalas!

GRATTIS DAGMAR 1 ÅR!

Idag är det exakt ett år sedan Dagmar föddes på Kennel Noble Art i Västerås.
Jag minns att jag ringde några dagar senare för att höra om det hade blivit några valpar än,
och gissa om min lycka var gjord när jag fick höra att det hade fötts två hanar och en tik.
Jag hade tingat en eventuell tik, så nu visste jag att mitt liv skulle förändras drastiskt.
Två månader senare hämtade jag min lilla Dagmar, som var helt underbar.
Nu är hon inne i någon slags tonårsperiod, men trots sina vilda tilltag och skällattacker så är hon fortfarande underbar!
Idag firade jag och Carro att lilla Dagmar blivit stor.
Det blev så klart tårta, partyhatt och paket.


The whole kit and kaboodle.


Den superfina tårtan

 
Dagmar gillar (inte) sin partyhatt.

      
Däremot gillade hon tårtan. I alla fall allt utom morötterna...


Presentöppning (Det var ett ben.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0