Koncentrationssvårigheter...

Jag trodde inte att det skulle vara så svårt att koppla bort hunden en stund då och då. Som nu, till exempel, när hon ligger och sover vid mina fötter (och är ruskigt söt!) och jag försöker skriva min litteraturuppsats. Jag kommer på mina tankar med att vandra iväg från boken och istället funderar jag på ensamhetssträning, inkallningsträning och om hon överhuvudtaget andas (vilket hon såklart gör!). Pratade med min moster igår som sa att jag måste försöka vara mindre "perfekt" och det ligger nog något i det, men det är så förbaskat svårt att ta ett steg ner på ambitionsstegen! Jag vill ju så mycket, och det är väl därför jag inte kan koncentrera mig på annat. Men Carina, jag lovar att försöka tagga ner och bara njuta lite mer!! :)

Det var dagens bikt.

Ikväll ska vi på studentfirande, fast jag och Dagmar går nog bara dit och säger hej en snabbis för det är säkert massor med folk där.

Back to the essay.

Kommentarer
Postat av: Anette o Karima

Hej!! Herre gud vad underbart söt Dagge är! Jag säger bara att det måste vara 2008:s sötaste valp!! Ja ni kan väl själva räkna ut vem som är 2007:s sötaste!!!??? Får jag låna bilder på henne till mina bloggar?

2008-06-14 @ 20:10:09
URL: http://gothiaskarima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0