Nu ni!

Idag har jag hämtat hem lilla Dagmar, som verkligen är ursöt!
Dagen har gått jättebra, förutom lite kräk och kiss i husbilen. (Mamma var mycket orolig för sätena, men det var mest jag som råkade illa ut..) Hon har varit jätteduktig annars! Riktigt kavat liten tjej, som inte sa ett pip på hela vägen. Hon låg lugnt och myste hos mig, och när jag satte på henne koppel för första gången i hennes liv tittade hon bara på mig som för att säga: "Det här var ju inte så skönt, men om du vill att jag ska ha den där grejen runt halsen så får jag väl ha det då.". Sen gick vi på promenad. Och jag som oroade mig för att det skulle bli för mycket att prova koppel direkt! Tji fick jag.
Nu ligger Dagmar på golvet här en bit bort och sover som en stock. Ska snart väcka henne och gå på kvällspromenad innan det är dags för sängen. Det har jag hört att man måste när man är hundägare. :)

Bilder kommer imorgon, för de har min kära far i sin kamera!

God natt!

Sara och Dagmar

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej!
Grattis Grattis till er båda, nu har ni ett härligt liv framför er, både du
Dagmar och Sara som hundägare. Ser framemot bilderna i morgon. Du
Dagmar hälsa mormor, morfar och moster från dina släktingar i Högsäter.

2008-06-02 @ 00:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0