Skrutten är sjuk!

Imorse när jag gick upp låg Dagmar kvar i sängen, vilket hon aldrig gör. Jag tänkte att hon kanske var lite extra trött bara, men hon kom aldrig upp. Till slut gick jag in och kollade till henne och då hade hon spytt två gånger. Hon var jättehängig och bara låg och sov. Så fortsatte det hela dagen. Vid tvåtiden ringde jag veterinären som tyckte att jag skulle komma in med henne, så det gjorde jag. De hittade inte direkt något fel på henne, men veterinären tyckte att det kändes som att hon var lös i magen så jag fick diarrémedicin. Problemet är bara att jag inte får i henne någonting! Hon älskar ju ost och skulle i vanliga fall kunna mörda för en bit, men idag tog hon inte ens osten jag gav henne! Eftersom hon inte druckit på typ tolv timmar så fick hon vätska i nackskinnet hos veterinären och jag hade hoppats att hon skulle bli piggare av det, men frågan är om hon inte är ännu mer apatisk och hängig nu... Usch vad man känner sig otillräcklig när det inte finns något man kan göra! Min lilla plutt, jag tycker så synd om dig!!

Imorgon skulle hon varit med på Husdjursmässan och lockat kunder till hunddagiset, men det går ju inte nu. Synd, för jag tror hon hade tyckt att det var kul. Men viktigast är att hon blir frisk!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Men usch vad tråkigt. Hoppas det inte är ngt allvarligt och att hon piggar på sig.

2009-04-25 @ 12:43:38
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Vad skönt att hon mår bättre:) Hon är så söt och bilderna som Anna visat i sin blogg är superfina. Tack för kommentaren om tavlan... :)

2009-04-27 @ 11:10:38
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0