Idag klockan 15.00...

... hämtar jag nyckeln och skriver på kontraktet! Och klockan fem kommer mamma och hjälper mig med flyttlasset. Jösses vad allt går fort ibland. Igår flyttade en helt okänd tjej från Uppsala in i min lägenhet, så jag har sovit hos Anna inatt. Hon kommer ta över min lägenhet under mina uppsägningsmånader och eventuellt stannar hon efter det också. Så jag blir från och med idag centrumbo! Jätteroligt, men sjukt jobbigt med själva flytten. Hela helgen har jag städat och packat och ändå är jag inte helt klar. Lägenheten på Kroppkärr är belamrad med flyttkartonger och mitt i det bor denna stackars tjej... Men hon var glad att ha tak över huvudet iaf, eftersom hon snabbflyttade från Uppsala till Karlstad för att börja jobba på Sjukhusapoteket IDAG. :) Så vi var lite i samma situation och hjälper varandra helt enkelt.

Imorse var jag och Dagmar ute på ett träningspass innan jobbet. Hon gick lös och vi tränade mycket inkallning, sitt från gående och stanna. Passerade även två hundar, vilket gick bra! Så det var en utmärkt start på dagen! :)

Imorgon ska jag förmodligen få göra ett inslag om den här hästen. Ska bli väldigt roligt! Jag gillar ju sånt...

Tack för alla grattishälsningar om lägenheten förresten!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jihoo! Nu bor vi närmare varandra, massor med vårpromenader hoppas jag på. Kram!

2009-02-03 @ 10:15:25
URL: http://www.sportigamarie.wordpress.com
Postat av: Kulturkoftan

Grattis Sara! Vad roligt! Hoppas vi ses snart. Kramar Sofia

2009-02-06 @ 13:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0