Jodåsåatt...

I helgen har jag varit på spa med kusin Maria. Hotellet låg i Skövde och eftersom kusin Helena bor i Skara så passade vi även på att besöka henne. Jättemysigt har det varit, även om hotellet var en liten besvikelse. Dagmar har varit med syster Anna och mamma i Uddevalla/Vänersborg/Högsäter, så jag vet itne riktigt vad hon har haft för sig i helgen, men jag hörde ryktas om succé bland 25-årskalasgästerna och lekstund med Bentley. Jag misstänker att hon haft det superbra.
Idag är hon på dagis för fjärde gången. Imorse när personalen kom och hämtade henne blev hon eld och lågor, så det märks att hon trivs där. Känns väldigt skönt att hon tycker det är roligt att vara där, så att hon inte ligger och gnäller och mår dåligt av det. Om tjugo minuter ungefär kommer hon hem. Vi får väl se om hon är trött idag med.. Skulle tro det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0