Vilken stjärna hon är, Dagmar!

Hon verkligen älskade kursen igår. Jag var så stolt över henne, när hon tog både hinder och tunnel springandes med mig vid sidan! Det var ju jättelänge sedan vi testade litegrann och jag trodde att vi skulle få börja om med lock genom tunnel och över hinder, men icke! Full fart var det också. Vi fick till och med beröm av instruktören för att hon var så följsam! Det är alltid roligt att visa att även små fluffbollar kan jobba hårt!

Nästa vecka missar vi tyvärr kursen, för då är jag i Tyskland och Dagmar hos Anna. Men veckan därpå kommer vi tillbaka - mer taggade än någonsin. :)

Tyvärr glömde jag (som vanligt) att ta bilder på henne, men det kommer någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: Maria Westh

Hon är ju jätte duktig :)

Jag följer gärna med er någon onsdag men det får bli lite längre fram när det inte är så mycket annat på gång, bara vi kommit in i huset så blir det lite lugnare :)

Vi kan ju träffas på andra ställen också om vi ska träna lydnad tex. behöver vi ju inte vara på klubben.

Har du spårat någon gång med Dagmar?

Mvh Maria

2009-08-20 @ 08:17:38
URL: http://alskadestaffar.dinstudio.se
Postat av: Josefin

Hej!

Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett jättesött hundsmycke med valfri text från Pinkordead.com.

Var gärna med och tävla!

http://josefinsbasta.blogg.se/2009/august/tavling.html

Mvh

Joska

2009-08-21 @ 12:50:49
URL: http://josefinsbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0