Kul!

Idag ska vi träffa Alma och Julius och träna lite shejping. Alma är jätteduktig, men tycker själv att hon har dålig tajming. Jag är inte så säker på att hon är så dålig som hon tror, men det här med tajming i klickerträning är verkligen supersvårt! Jag har utvecklats jättemycket, men kan bli ännu bättre också. Hur som helst så har Alma kört fast lite när det gäller "backa", så vi ska titta lite på det. Julius backar bara en halvmeter, sen tar det stopp. Vi får väl se hur vi lyckas lösa det. Ska bli roligt iaf! 

Kommentarer
Postat av: juliusmatte

Haha! Tack så mcyket för hjälpen. Jag inser vekligen att det är hos mej felet ligger ;) Jag ska jobba vidare på allt, och förhoppningsvis se lite framgång, åtminstone hos mej. Julle backade ju säkart 1m några gånger idag så detta ska nog gå tillslut!!!! Vi ses på torsdag. Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0