Ny kurs

Nu har vi börjat en ny kurs - Vardagslydnad 1. Känns väldigt roligt att vara igång igen! Min kompis Johanna är med som min sidekick och förra veckan, som också var första tillfället, tog hon hand om Dagmar nästan hela passet. Och det gick jättebra tycker jag! Båda två skötte sig, även om Dagmar gärna höll koll på var jag var. :) Och varje gång Johanna sa hennes namn tittade hon på mig! Mammig vovve...




Lina och Fridolf till vänster och Johanna och Dagmar till höger.  Ögonkontakt = 10 poäng!


Nu åker vi till Särna igen. Den här gången är det dags för fiolkurs! Ska bli roligt.
Kommer dock inte blogga alls denna gång, för jag kommer inte ha med någon dator. :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0