Det börjar dra ihop sig..

Nu är det bara en vecka kvar tills Dagmar flyttar hem till mig. Det börjar kännas lite pirrigt nu, men jag tror inte att jag verkligen kommer förstå det på riktigt förrän jag är på väg till Västerås till helgen. Det är så otroligt stort för mig att skaffa hund! Jag vet inte hur länge jag har drömt om att få en egen, men skulle tro att jag började tjata på mamma och pappa vid fem-årsåldern någonting... Cirka 20 år sedan alltså! :) För övrigt är det närmsta ett eget husdjur jag fått en eremitkräfta vid namn Hubert. (Eremitkräfta, vad är det för nåt att ge sina barn liksom??)

Jaja, hur som helst. En vecka kvar, men NU är det Schlagerfestivalen!! Heja Charlotte!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men du har ju iaf fått ha ett eget husdjur. Det har ju inte jag. Det närmaste ett eget djur jag kommit var väl när jag sålde pappas akvarium i somras och fick pengarna.

2008-05-26 @ 10:53:45
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0