ARGDAG!

Idag när jag och Dagmar gick till jobbet mötte vi fyra hundar samtidigt. Jag kämpade som en dåre för att få henne att sitta ner och ha uppmärksamheten på mig istället för de andra vovvarna. Och faktiskt gick det riktigt bra. Tills en av hundägarna släpper fram sin stora irländska setter och glatt frågar om den får hälsa! WHAT? Ser det ut som att jag vill att min hund ska hälsa just nu eller? Vad är det för fel på folk? Kan de inte läsa av situationer? Vilken idiot som helst borde sett att Dagmar befann sig i en träningssituation och att man därmed ska låta henne vara. I samma stund som settern kom fram var ju allt arbete förgäves. Sen sket hon ju fullständigt i mig. Jag blir så arg!!!!! AAAAAAAAAAH!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ordlek kanske är fel ord, att orden är så lika menar jag. Kanske är det ett svennefel men då kan bara ännu fler se det roliga. Vi får väl se i Tele2:s årsrapport sen om reklamen var lyckad eller inte, men jag tror det stenhårt.

2008-11-12 @ 10:15:10
URL: http://emmaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ooops, en arg Sara skulle inte jag vilja möta... :)

2008-11-18 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0