Tiden går fort...

För fyra dagar sedan fyllde Dagmar sju månader och i dag började hon all of a sudden löpa! Imorse upptäckte jag plötsligt en blodfläck på lakanet, som inte kom från mig, och efter en snabb undersökning kunde jag konstatera att min lilla tjej blivit stor! Vi var hemma hos mamma och pappa när det hände, så inget tikskydd fanns tillgängligt, men mamma och jag är ju rätt så händiga och knåpade snabbt ihop en nöd-blöja. :)
Visst är hon söt?



Kan tillägga att vi åkte hem rätt snabbt för att byta till något mer sofistikerat.
Jag menar, hon är ju faktiskt nästan vuxen nu! :)

Förresten, tips och goda råd om löpning mottages gärna av alla hundägare där ute!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin bjöjbinda hon fått! Jaa, tack. Jag lånar gärna någon av de böckerna sen! Jag tycker PS. I love you är jättebra och jag förvånar mig själv med att förstå så mycket av texten :p Hälsa Daggis!

2008-11-04 @ 11:39:29
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0