Mys med Rasmus

I slutet på förra veckan spontanåkte jag och Dagmar till Stockholm för att hälsa på kusin Maria och pommen Rasmus. Både jag och Dagmar hade jätteroligt med våra respektive vänner. Det är så skönt att släktens alla vovvar kommer så bra överrens. Fast vi får väl se hur det blir när Dagmar bli könsmogen.. Kanske blir hon en sur liten bitch då, vem vet. :)
Jag och Maria gick iaf på mysiga promenader med vovvarna (blev tyvärr halvt attackerade av någon boxer-amstaff-blandning med en skitsur matte som skällde ut OSS när vi skrek att hon skulle koppla hunden. Galning!), gick på stan, fikade och åt supergod mat! Så kort och gott, vi hade en rolig vistelse i den kungliga hufvudstaden.

Igår och i dag har syster Anna ryckt in som hundvakt så Dagmar har sluppit att vara med på jobbet. Igårkväll tog Anna med henne hem till sig och mamma och pappa, så jag fick en helt hundfri natt och morgon. Väldigt skönt faktiskt, men jag saknar henne redan! Men det är bra att hon får träna sig på att vara ifrån mig för hon har börjat bli vääääldigt mammig! Ska hämta henne efter jobbet iaf.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Min pom kommer från Kate lite utanför svedala. Kan du inte fråga din syster hur hon gjorde hon använde säkert ett program för att fixa din bild. Var kommer din pom ifrån?

2008-10-18 @ 11:32:54
URL: http://nallisballis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0