Nu känner jag att det är dags...

... att äntligen förklara Dagmar rumsren. I helgen hände inte en enda olycka i stugan i Hudiksvall och hemma går hon fram till trappan när det är dags. Så även fast hon kissar och bajsar hej-vilt inne hos mamma  och pappa så tänker jag dra slutsatsen att hon äntligen blivit rumsren. Visst sker det olyckor även hemma hos oss, men då beror det helt och hållet på mig. Har kommit på att det förmodligen är så att hon går fram till trappan hemma hos mina föräldrar också, men att det inte är någon som ser henne för där är lägenheten så stor att man inte kan ha koll på henne var man än är, vilket man kan hemma hos mig. Så det är nog så att hon helt enkelt ger upp - här är det ingen som kommer och tar ut en minsann, lika bra att kissa på mattan! :)
Vi får helt enkelt se till att bli bättre på att hålla ett öga på trappområdet i fortsättningen.

För övrigt så var helgen i Hudiksvall helt underbar. Det var jättefint där uppe, trots dåligt väder. Vi bodde på en mysig camping bredvid en vacker sjö och det fanns ett elljusspår i skogen precis bredvid. Så vi har haft en bra helg! Men vi är allt lite trötta nu... Om två veckor börjar valpkursen i Kristinehamn så nu ska vi vila upp oss inför det. Eller nej förresten, vi ska ligga i hårdträning. Framförallt ska vi träna hundmöten, för det har vi lite problem med. Önska oss lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS!

2008-10-07 @ 10:10:22
Postat av: Catrine

Så søt Pom du har da:)

2008-10-08 @ 17:08:32
URL: http://www.minipommen.com
Postat av: Angelica Persson

De permanenta hörntänderna ska normalt vara bakom de permanenta hörntänderna i underkäken men jag tycker fortfarande att du ska boka tid hos veterinären för att rycka ut dem. Hörntänderna har nästan 1,5ggr längre rot än de har krona så du kan omöjligt kampa loss dem om de fortfarande sitter fast.



hoppas att det löser sig:)

2008-10-08 @ 22:56:40
URL: http://vetstud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0