Så stolt och glad!

Har precis borstat pälsen, klippt klorna och formklippt öronen och tassarna på Dagmar och för första gången gick det riktigt bra! Särskilt kloklippningen har jag haft stora problem med, och hon har till och med huggit mig i handen så att det började blöda när jag gjorde det. Det har inte gått att göra alla de ovan nämnda sakerna i en följd hittills, men nu känns det som att allt slit med detta börjar ge resultat. Och det känns skööönt, för jag blir alltid nervös och nästan lite rädd innan jag ska klippa hennes klor nu, vilket hon så klart känner även fast jag spelar lugn.
Men nu kan jag nog snart slappna av när det blir dags! :) Jippie!!

Nu ska vi fira denna seger med lite sömn innan det blir dags för ytterligare en mordrättegång imorgon.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Nallis

Så fin hon är. väldigt fin färg.

2008-10-21 @ 23:36:32
URL: http://nallisballis.blogg.se/
Postat av: Jossi

Naaw, vad söt! :)

2008-10-25 @ 22:26:14
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0