Tack...

...snälla Anna för att du fixade ny design på min blogg! Du är bäst!

För övrigt så kan jag berätta att jag och Dagmar var på promenad med min kompis Emma och hennes border terrier Kasper i dag. Kasper är ungefär tre månader äldre än Dagmar och de har träffats en gång förut, men då var Dagmar så himla liten att de knappt fick hälsa på varandra. Idag träffades vi i Mariebergsskogen och först tränade vi lite hundmöten, eftersom jag och Dagmar verkligen behöver träna på det! Och jag måste säga att det gick över förväntan. Hon var jätteduktig på att hålla ögonkontakt med mig istället för att jaga efter Kasper! Resten av promenaden gick också superbra. Min goa lilla vovve lyssnade fint på inkallning osv och var duktig på att söka kontakt. Visserligen hade jag med mig ost, men ändå... :) Man måste ju glädjas åt det lilla! :) Imorrn blir det valpkurs för andra gången och det ska bli väldigt roligt. Håll tummarna för oss att det går lika bra som sist!


Kommentarer
Postat av: Anette o Karima

Hej Sara



Kikar in, för att se lite fler bilder på din älskade Dagmar...så så fina bilder!!!! Snacka om att hon gör sig som modell. Kul att det går bra på kursen. Visst blir man stolt, när de "små" liven gör som man vill. Ha det gott och träna kontakt....det fungerar ända tills de blir 1 år!!



Kramisar till dig o Dagge från mig o Karima!

2008-10-26 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0