Kolla in det här

Aktivpom.se har lagt upp bilder från Prova-på-dagen. Dagmar är med!
Kolla här.

Kommentarer
Postat av: Frida & Fluffbollarna

Vad kul att kika in i Din och Dagmars blogg! :) Jag hoppas Ni fortsätter med agilityn för lilla Dagmar har både glädje och fart, det såg vi ju i lördags! Är övertygad om att Ni kan få det riktigt roligt ute på agilitybanorna. Träna gärna på den höjd som är på tävlingar för small dvs 25-35 cm.



Hehe, som sagt... Myntha är -gigantiskt- för att vara sheltie ;) Smulan är bara 5 mm under rasstandarden så hon är lite mer "normal" i storleken. Mig gör det inget eftersom jag inte är intresserad av utställning. Det är det mentala som är det viktiga för mig.



Ha de gott och lycka till med allt Ni tar Er för! :) Om Du vill ha originalbilderna på Dagmar från träffen så är det bara att maila.

2009-04-21 @ 12:47:28
URL: http://www.fridasplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0