Ännu en ny kompis

För ett tag sedan fick jag kontakt med en tjej i Kristinehamn via hundforumet www.vovve.net. Hon har en sheltievalp på ca fyra månader och sökte lekkompisar till henne. Eftersom jag och Dagmar har dåligt med lekkompisar i rätt storlek så nappade vi så klart! Igår åkte jag till K-hamn i ett helt annat ärende, men innan jag åkte tänkte jag att jag skulle komma ihåg att spara ner den här tjejens mobilnummer i min telefon så jag kunde höra av mig. Det glömde jag ju naturligtvis... Men, ödet var på vår sida igår, för plötsligt får jag ett sms från Linnea, som tjejen heter! Jag svarade och sa att vi var i K-hamn och om de ville komma ner till stan på en lekstund så var vi väldigt sugna. Ett tag senare träffades vi på en liten gräsmatta där vi släppte Daggisen och hade lilla Teja i koppel. Jösses vad de busade! Det var så roligt att Dagmar äntligen fick leka av sig ordentligt, men den annan hund i bra storlek. Och jag tror Teja tyckte detsamma... Spana in bilderna här nedan:




Kolla in snytingen Teja ger Dagmar!



"Hej kompis!"



"Kom igen då!"


Här kommer en bild jag tog på Dagmar igår, som jag tycker blev väldigt fin:


Kommentarer
Postat av: Linda och Deamon

Åh, alltid lika kul med nya lekkamrater! :)

En fröjd för ögat att se vovvar leka och ha kul :)



Ska ta och prova den där e-postkursen verkar ju rimligt att prova när det är gratis liksom :)



Jaa jag har blivit riktigt dålig nu... :( Legat i soffan hela dagen, så något bokletande på biblan har det ju inte blivit än.. Men jag har ju hela livet på mig :)



Ja då, i Leksand vart jag barn på nytt igen ;) Det hade inte brytit ut riktigt då, men nu är jag riktigt dålig, som sagt..



Hoppas allt är bra med er :)

2009-08-03 @ 21:24:02
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Jimmie & Kingeling

gud så söt Dagmar är :) Alla pomeranians är ju supersöta med Dagmar var riktigt speciell :D



ha det bra

2009-08-04 @ 14:14:43
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Sofie o Specs

haha ja då blir man stolt!



Jaa det kanske kan gå, börjar universitet snart så vet inte om jag kommer att ha tiden :P Vad kostar det?

2009-08-06 @ 11:21:43
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0