Äntligen semester!

Japp, nu har jag äntligen en veckas semester. För att fira detta drar jag till Tyskland imorgon och blir borta tills på måndag nästa vecka. Först ska jag till Frankfurt i några dagar för att turista och sedan drar jag vidare till München där jag möter upp mamma, pappa, moster och morbror och går på bröllop.
Dagmar ska vara hos min syster Anna under tiden. Jag hoppas det går bra. Är lite jobbigt att lämna bort henne nu när hon är lite dålig i magen och väldigt stressad, men det går nog bra. Anna är ju raka motsatsen till stressad själv, så det blir säkert bara bättre av att vara där. Hon ska dessutom gå på dagis tre dagar den här veckan, så hon blir nog superglad!

Imorgon missar vi agilityn, vilket är tråkigt som tusan, men vi kommer igen nästa vecka! :)

Bjuder på några bilder på Dagmar och taxen Bazze, som träffades förra veckan. Det var mys.





Linnéa och Teja var här härom dagen också. Då var det också mys och full fart!




Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: moonzanna

hej !

jag är på jakt efter en söt liten pomeranian att köpa till min bebis och undrar nu vart du har köpt din ?

2009-09-08 @ 00:50:35
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0