Jag misströstar...

Jag är rädd att operation "Bota skotträdslan" inte kommer att fungera.. Jag har redan nu höjt volymen rätt mycket och hon reagerar inte för fem öre. Känns som att det är som många säger: det är trycket när det smäller hon blir rädd för, inte själva ljudet. Och då kommer det ju inte leda någon vart att spela upp ljudet bara. Men jag tänker fortsätta köra den här ljudfilen och höja mer och mer tills det är olidligt högt. Kanske, kanske blir det någon liten skillnad.
Tänker hur som helst skaffa lugnande åt henne inför nyårsafton.


Så här gött sover hon medans jag försöker träna hennes skotträdsla...


Kommentarer
Postat av: Anna

SÖTLOPPAN

2009-12-06 @ 16:03:40
URL: http://annimoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0