Löp #3

Jaha, då löper Dagmar igen då. Jag har vetat att det har varit på G en längre tid nu och har väntat och väntat. De senaste dagarna har jag tyckt att hon har slickat sig lite mer än vanligt, men jag har inte sett något blod på golvet eller där hon legat så jag har fortsätt vänta. Nu på morgonen tog jag mig en närmare titt och se där - en droppe blod! Så nu vet jag att hon löper, men har noll koll på vilken dag det rör sig om.. Men men, får hålla henne borta från samtliga hanar de kommande veckorna.

Det här är alltså tredje löpet för Dagmar. Första gick hur bra som helst, i samband med det andra blev hon galen, så jag är rätt nervös nu faktiskt.. Tänk om hennes PMS-symptom blir ÄNNU värre nu? Gulp. Det får vi verkligen hoppas att det inte blir... Man kan ju välja att tänka positivt också: Det kanske går över efter det här löpet?
(Nåja, drömma får man...)

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars Dagmar!

2009-11-30 @ 14:32:14
Postat av: juliusmatte

Tack snälla du! Hm.. han klarar att backa en halvmeter men mer går inte. Jag har så svårt att tajma rätt och bara klicka då han backar lite längre. Men jag funderar på att rita ett streck på gatan här ute, och bara klicka de gånger han backar längre är strecket. Bara för att det ska vara lättare för mej att se :) Eller du kanske har något bra tips? :)

2009-12-01 @ 18:27:55
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja det var verkligen superkul. Gav mig en push i rätt riktning också med mer självförtroende liksom, när jag fick se det svart på vitt att hon verkligen kunde. Så nu när jag flyttar hem ska jag köra dessa övningarna jääättemycket när jag har folk omkring mig jämt :)



Javisst ja, usch stackarn :( Svea tog det jättebra vilket förvånade mig för raketerna sköts ju också på våxnäs tror jag fast inte just där vi var och det var ju som ni märkte inte lite heller.. Ja lugnande skulle säkert vara bra för då kan ju du själv slappna av lite också när du vet att inte hon blir så hemskt påverkad :)

2009-12-03 @ 10:25:44
URL: http://raisetofame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0