Jag är nog...

... sämst i världen på att blogga.

Igår var vi iaf på första praktiska tillfället på klickerkursen. Det var superkul och gick väldigt bra måste jag säga. Dagmar och jag lärde oss inget nytt, utan det var saker vi hade fått prova på på shapingkursen, men vi hade inte tränat så mycket på de sakerna sedan dess. Trots det så var det som att det hade fått sjunka in i Dagmars lilla hjärna och hon hade verklilgen förstått vad hon skulle göra nu. Så jag var mäkta impad! Superkul!
Och Fanny och Thomas är verkligen mina förebilder när det gäller hund. Deras hundar är fantastiska och de själva är så otroligt duktiga! Om jag ens blir hälften så duktig...

För övrigt har någon idiot på jobbet släppt ut Dagmar från hennes rum förut idag när jag var ute på jobb. Kom tillbaka till redaktionen och hittade en lös hund som sprang runt. Kissat hade hon så klart gjort också. Gissa om jag blev förbannad eller?! Ingen människa fanns på redaktionen heller så hon var helt själv. Hon hade hur lätt som helst kunnat smita ut på gatan om hon hade ställt sig vid ytterdörren och någon hade kommit utifrån. Grrr.. Som tur var hade hon sprungit upp på övervåningen och därifrån vågar hon inte gå ner igen, så hon var i tryggt förvar där uppe. Men ändå. Hon hade ju kunnat äta upp något farligt eller något. Sjukt irriterande att nån släpper ut henne iaf!! Det ska de ge fan i! Sedan nekar varenda person på jobbet att de ens varit i rummet, så jag vette fan hur detta har gått till. Hon har iaf inte tagit sig ut själv, för dörren till hennes rum öppnas INÅT och var dessutom stängd när jag gick dit för att kolla... Så antingen har hon blivit oerhört begåvad eller så ljuger nån av mina kollegor. Jag är arg!

Kommentarer
Postat av: Anna

men usch, tur att det gick bra med lilltösa :)

2009-10-15 @ 00:04:17
URL: http://dinothedog.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: nej det är ingen kurs egentligen utan lite privat träning med samma tränare så jag ska få lite ordning på tokstollen hehe :)

2009-10-15 @ 00:05:27
URL: http://dinothedog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0