Trötta!

Nyss hemkomna från shapingkursen hos Klickerklok utanför Örebro. Båda två är totalt utmattade och trötta i huvudet, men vi har lärt oss massor! Mest jag kanske, för vi har väl inte riktigt shapat fram något färdigt beteende än, men vi har påbörjat flera. Jag har dock fått oehört mycket nya kunskaper som gör att jag lättare kan se hur jag ska lägga upp träningen och vad jag har gjort fel tidigare. Så jag hoppas att shapingen kommer gå lättare i framtiden. :)

När jag orkar ska jag sammanfatta kursen och vad jag lärt mig. Mest för min egen skull, så jag ser det svart på vitt. Men nu är det först mat som gäller, sedan en tidig kväll. Vi bodde på vandrarhem igår natt och jag sov ingenting! Är dödstrött, och imorgon börjar jag jobba kl 04.00. Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0