Väldigt märkligt!

Kom precis hem till en hysterisk hund, som verkar ha varit med om något traumatiskt. Jag hörde henne tokskälla redan när jag stod ute på gatan och hon fortsatte även efter att jag kommit in. Hon brukar alltid ligga lugnt och sova när jag kommer hem, så bara det här var konstigt. Försökte gå ut och gå med henne, så att hon skulle få ur sig lite energi och få något annat att tänka på men hon bara skällde konstant! Det gick inte att gå alls, jag fick bära henne och då skällde hon ändå. Väldigt märkligt. Så här har hon aldrig varit förut! Visst, hon skäller inne, men typ aldrig ute.

Nu ligger vi i sängen så att hon ska lugna ner sig, men hon fortsätter att boffa lite hela tiden. Undrar vad som hänt...


Kommentarer
Postat av: Juliusmatte

Haha, Dagmar då. Det måste varit något riktigt skrämmande!



Tack snälla du! Ska meddela att jag redan satt igång med boken faktiskt, vi är på gång. Kursen funderar jag över någon dag till. Men vi kommer köra! Om vi får plats vill säga :)

2010-01-25 @ 19:11:33
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0